Buscar en el blog

jueves, 4 de septiembre de 2008

Nako nako soy otaku [manga y anime]

"Nako nako, soy otaku" subido por ppchuyalanis

Gràcies Darthmiku.

Fins fa unes setmanes, tenia una llista dels animes i mangas que m´agradaven, (incompleta, esclar), però entre que m´ocupaven espai i casi a ningú sembla interessar-li res del que poso... xD

Doncs vaig decidir treure-ho.

El génere que més m´agrada és el Yaoi, però el suau. (Lemmon no).

El shonen però tipus "Love Hina".

De shojo, tipus Lady Oscar, La Princesa Caballero, etc, etc.

De mechas ven pocs com no sigui Dr Slump...

No et diré que el Hentai no m´agradi, però en realitat no en conec, així que no en veig.

També m´agraden clássics com Bola de Drac, Dr Slump, etc.

I no estic gaire posada en l´actualitat, però em va agradar molt l´anime de Gantz, (sí, m´agraden gore), però no sé si m´atreu Vagabond..., però tinc 2 llibres de postals del manga.

El dibuix està currat, ho reconec, però la història, no sé, no sé, potser no és el meu tipus...

I de manga et podria fer una llista bastant gran de la meva gran-petita col.lecció, però la veritat ara mateix no em ve gaire de gust... xD

Només destacaria; Fruits Basket, (tot i que sigui nonya, m´identifico amb Kyo Sohma) i una trilogia de la meva editorial predilecta; Go! Go! Heaven, de l´editorial Ivrea.

Té a veure amb els suicidis colectius i la música.

Em va agradar força.

A més, no m´agradar fer col.leccions molt llarges per la pasta i perque al final no les acabo; si no és al cap de molt temps cuan ja puc comprar tots els mangas de cop!!.

Encara que les teves visites siguin "furtives", s´agraeix el teu e-mail.

Estás convidada cuan vulguis.

Salutacions;

Mar.

PD: Que sapigues, que a la meva religió, no haver vist mai "La naranja mecánica" és un pecat mortal.

M.

PD2: Les lletres verdes están així desde ahir. ;)

M.

No hay comentarios:

Se ha producido un error en este gadget.
Licencia de Creative Commons
Una canción triste by Mar unacanciontriste is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Permissions beyond the scope of this license may be available at http://www.unacanciontriste.tk.