Buscar en el blog

viernes, 29 de febrero de 2008

Dona corda al català [m... de spam...]

Dona corda al català. Anunci d´una campanya per fomentar l´ús del català.

Bones, aquesta entrada, estarà escrita totalment en català, donat que la noticia que em fa tornar a escriure, està molt relacionada amb Barcelona.

Fa mesos que em preguntava que cony era la web http://www.1ayuda.com/ que trobava escrita al metro i a tot arreu, com si fos un grafiti.

El que menys esperava trobar-m´he era una web on pots canviar la teva web d´inici... per això tant de xivarri i d´embrutar el metro i altres llocs?. Si almenys fos una web on s´ajudés de veritat a la gent, i no per una pijada com canviar botonets de la web d´inici..., encara ho podria entendre... però aixó si que no.

I mirant per Google, m´he trobat fins i tot la direcció del tal "Marc Olivé", creador de tal despropòsit.

Faig copy+past: (extret de: http://tec.fresqui.com/plantillas-personalizadas-nueva-aplicacion-para-los-internautas)


Buenos días, mi nombre es Marc Olivé y estoy dando a conocer mi nueva aplicación que he diseñado para Internet, quiero dejar constancia que esta aplicación a sido creada y desarrollada por mi, necesito que vosotros conozcáis el origen de esta aplicación, porque cuando las grandes empresas empiecen a copiarme, vosotros seréis los testigos de que la idea salio de mi portal, si tenéis un minuto libre os agradecería que visitaseis mi pagina Web www.1ayuda.com y podáis ver la aplicación que de momento se llama PLANTILLAS PERSONALIZADAS, y actualmente ya hay 74 usuarios probando cada día mi aplicación, si queréis probarla vosotros también, ya esta totalmente operativa en dicho portal. Esta aplicación te hace un escritorio como el de windows pero solo para Internet, como una imagen vale más que mil palabras, una visita rápida por mi página y veréis la efectividad de dicha aplicación.

Os agradezco de todo corazón la ayuda que me podáis ofrecer, solo con correr la voz ya seria una gran ayuda y así los internautas ya sabrán el origen de dicha aplicación.

Un saludo,
Atentamente Marc Olivé

Y las respuestas:



Hola, -1
[Ocultar Comentario] Enviado por machaca el Lun, 30/04/2007 - 5:47pm.

Hola, soy edu!
feliz navidad


La verdad es que no me -1
[Ocultar Comentario] Enviado por specka el Mar, 01/05/2007 - 1:27pm.

La verdad es que no me imagino a ninguno de los 75 valientes.

Tomate un colacao.

Es necesario morir para volver a nacer


El SPAM no es la mejor forma -1
[Ocultar Comentario] Enviado por mick el Mar, 01/05/2007 - 1:33pm.
Imagen de mick

El SPAM no es la mejor forma de promoción


como siempre saltaron los 2 expertos de turno 2
[Ocultar Comentario] Enviado por Marc Olivé el Mié, 02/05/2007 - 7:15pm.

Me apuesto a que los dos ( specka y mick ) no habéis usado esta aplicación, antes de desprestigiar algo , hay que documentarse bien, primero probáis la aplicación que es gratis por cierto y luego podréis opinar con creces, si opinas de algo que no sabes, es que no sois tan expertos como aparentáis.

saludos del equipo 1ayuda.com.


Chaval, tu no estàs bé del 0
[Ocultar Comentario] Enviado por C. Martin (no verificado) el Jue, 08/11/2007 - 4:19pm.

Chaval, tu no estàs bé del cap!
De moment ja he localitzat on vius. Ara només em fa falta comprovar que ets tu i la teva "puta" empresa la que s'ha dedicat a embrutar de forma indiscriminada el Metro de Barcelona, les bicis del Bicing, els carrers... quan ho tingui confirmat vindré a buscar-te i et partiré la cara i et guixaré a la porta de casa teva amb www.1ayuda.com.
També agafaré un espray i et pintaré el teu cotxe amb www.1ayuda.com. Que et sembla?
Així la teva idea tindrà encara més ressò mediàtic. Serà possible on ha arribat l'incivisme en aquesta merda de societat de consum.
Fins aviat!!!!

PD: pots anar a la policia a denunciar que t'he amenaçat, el primer que faran es fotre't una multa del "copón" per haver embrutat el mobiliari públic i a sobre ser tan imbècil de posar el nom de la teva empresa.
Serà possible que un tio tan intel.ligent i que sap tant informàtica sigui realment tant INCÍVIC i tan curt per fer una cosa d'aquest estil És que realment et penses que es pot anar així per la vida?


A mi també m'agradaria 0
[Ocultar Comentario] Enviado por Anónimo111 (no verificado) el Jue, 22/11/2007 - 11:08am.

A mi també m'agradaria saber a on viu aquest desgraciat.. M'hi apunto a trencar-li la cara. Si us plau publica la seva adreça perque tothom que estigui fart de la seva merda li embruti casa seva com es mereix.
Aviso para todos los listos 0
[Ocultar Comentario] Enviado por listos (no verificado) el Vie, 23/11/2007 - 12:37am.



Aviso para todos los listos que me quieran partir la cara,

Vivo en la calle diputación, 149 3.1. de Barcelona, si sois tan listos venir y charlamos un poco o directamente nos partimos un poco la cara, todos por la red sois muy fuertes pero al final solo sois unos mierdas que os dedicáis a tocar los huevos a la gente que intenta subir un proyecto en esta ciudad, menos amenazas y espabilar un poco en la vida.

Marc Olivé.


Tio, ets molt ximple. Si la 0
[Ocultar Comentario] Enviado por Bicinguer (no verificado) el Mié, 06/02/2008 - 4:10pm.

Tio, ets molt ximple. Si la web 1ayuda.com hagués servir d'alguna cosa... però que només sigui una aplicació que has fet tu i que difícilment interessarà a la resta del mon... Enganyes fent creure que és un projecte solidari. Patètic!

Has omplert les bicis de brutícia, el metro, tot amb el teu missatget. Ho has fet tu sol? Com has pogut dedicar-hi tant temps? T'haurien de fotre una bona multa. I no vas tenir prou, a sobre omples d'spam tot allò que pots.

A sobre avui en dia ja ni funciona la web.

*******

I té perfil amb videos a Youtube:

http://es.youtube.com/user/Marcolive2

A veure si fent-li publicitat, deixa d´embrutar-nos Barcelona amb aquestes parides...

A reveure!

M.

No hay comentarios:

Se ha producido un error en este gadget.
Licencia de Creative Commons
Una canción triste by Mar unacanciontriste is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Permissions beyond the scope of this license may be available at http://www.unacanciontriste.tk.